Inventarisatie ervaringen renovatie Repelweg

20 januari 2008

Inventarisatie ervaringen renovatie Repelweg

De SP-Vught lostte afgelopen week een belofte in. Voor de renovatie van de woningen aan de Repelweg door (toen nog) Ons Bezit, hield de SP-Vught een enquête onder de bewoners. De bewoners bleken - ondanks onzekerheid over wat hen precies te wachten stond - toen redelijk geïnformeerd. De onzekerheid over de renovatie leverde de toezegging op om na de renovatie weer langs te komen. Die belofte heeft de afdeling woensdag 16 januari ingelost. Een kleine delegatie van de afdeling bezocht bewoners of liet een vragenlijst achter. De bewoners ontvingen de SP-ers hartelijk en spraken zeer openhartig over hun ervaringen.

Voorzitter Coen van der Veer en organisatiesecretaris Rianne Koenders op bezoek bij een bewoner van de Repelweg

Iedereen die we niet huis hebben getroffen kan reageren via de vragenlijst die in de bus is gestopt of kan een zijn/haar ervaringen mailen. Zodra er voldoende respons is, zullen de ervaringen langs de eerder gevraade verwachtingen worden gelegd en zal daarover het gesprek met Woonwijze worden aangegaan.