Indoorhal PH ter discusie

9 april 2010

Indoorhal PH ter discusie

Nog bezig met het vormen van een coalitie, maar nu al tumult. De kandidaat coalitiepartijen (VVD, GB D66) wisten gisterenavond met succes de 'aanbesteding atletiekaccommodatie' van de agenda te halen. Initiatiefnemer VVD beargumenteerde de opmerkelijke stap met nieuwe inzichten, mogelijke alternatieven en nog ontbrekende informatie. De goede verstaander wist echter dat vooral een poging wordt gedaan alsnog het beoogde schoolgebouw nabij de atletiekaccommodatie uit de plannen te strepen. Opmerkelijk genoeg schaarde de beide andere kandidaat-coalitiepartijen zich klakkeloos achter dit VVD-initiatief. De liberalen toonde zich voorheen consequent en verantwoord, met oog en respect voor besluitvorming in het verleden. Maar nu lijkt het een losgeslagen zooitje. Het eigen gelijk gaat boven een consequent beleid. Prins Hendrik heeft voorlopig het nakijken, juist nu ze zo tevreden waren met de deal die gesloten was met de gemeente.