Petitie locatie school Vught Noord van start

6 oktober 2010

Petitie locatie school Vught Noord van start

Gisterenavond is de website www.schoolvughtnoord.nl geopend. Een gezamenlijk initiatief van Prins Hendrik, JeugdAktief, de schoolbesturen, CDA, PvdA/Groenlinks en SP. De petitie geeft uiting aan de algemene stemming dat de zoektocht naar een alternatieve locatie een heilloze weg is. De argumenten zijn zo overtuigend dat weinigen in Vught begrijpen waarom de coalitie (en met name de VVD-fractie) kost wat kost vasthoudt aan een andere locatie. Met de petitie willen de betrokken organisaties tonen dat het draagvlak voor een alternatieve locatie totaal ontbreekt.

Terwijl de website nog geen dag open staat stromen de reacties binnen. Inmiddels zijn er bijna tweehonderd personen die de petitie ondertekend hebben. 99% stemt daarbij voor de beoogde locatie nabij de in aanbouw zijnde atletiekbaan van Prins Hendrik en 25% geeft aan graag actief geïnformeerd te worden over ontwikkelingen rond deze locatiekeuze. Iedereen die dat wil kan de peitie hier ondertekenen.