Extra Algemene Ledenvergadering i.v.m. verkiezingsprogramma

9 juni 2012

Extra Algemene Ledenvergadering i.v.m. verkiezingsprogramma

Heel veel Nederlanders blijken de belangrijkste punten uit het concept SP-verkiezings- programma NIEUW VERTROUWEN te steunen. Niet alleen onze achterban, maar evengoed de achterban van andere partijen. Dat blijkt uit een peiling van Maurice de Hond. Maar het programma is nu nog een concept. Tijdens het congres van 30 juni in 's-Hertogenbosch wordt met de inbreng van al onze leden het definitieve verkiezingsprogramma vastgesteld.

Tijdens dat congres wordt tevens de kandidatenlijst voor de Tweede Kamer verkiezingen voorgelegd. Daarop staat onze Vughtse fractievoorzitter Henri Swinkels op een mooie 22e plaats. Pas als het congres het verkiezingsprogramma en de kandidatenlijst aanneemt is deze definitief.
De SP is benieuwd naar de reacties en suggesties van al zijn leden. Hoewel de planning krap is probeert het Vughtse SP-bestuur zoveel mogelijk leden in de gelegenheid te stellen hun reactie te geven. Daarvoor organiseert de SP-Vught op maandag 11 juni om 20.30 uur een extra Algemene ledenvergadering in het Raadhuis van Vught.

Wie onverhoopt niet op deze extra Algemene Leden-vergadering kan verschijnen kan zijn of haar reactie ook schriftelijk indienen bij het SP-afdelingsbestuur via vught@sp.nl onder vermelding van naam en lidnummer. Hieronder tref je een link naar het concept verkiezingsprogramma en kandidatenlijst.