Huurdersprotest ook in Vught

6 maart 2013

Huurdersprotest ook in Vught

Het huurdersprotest tegen de voorgenomen huursverhoging en verhuurdersheffing groeit met de dag. Dinsdag besloot de Eerste Kamer om het debat over het woonbeleid met een week uit te stellen. Dat mag na 60.000 handtekeningen een klein succesje genoemd worden. Maar om de partijen van het woonakkoord in de Eerste Kamer op andere gedachten te brengen zullen we er een flinke schep bovenop moeten doen. Het moet nog massaler en met meer dwingende middelen.

Wat je kunt doen:

1. Onderteken de petitie Huuralarm. Bij de balie van Woonwijze liggen formulieren klaar, maar het kan ook via internet: Actie Huuralarm.
En vergeet niet om zoveel mogelijk vrienden, buren en bekenden te vragen om ook de petitie te tekenen. Met een gezamenlijke inspanning moeten we in staat zijn van de 60.000 handtekeningen, zo'n 80.000 (of meer ....?) te maken.
2. Schrijf een e-mail aan Fred de Graaf (oud burgemeester van Vught en nu voorzitter van de Eerste Kamer). Verzoek hem om zich als volksvertegenwoordiger uit te spreken tegen de huurverhoging en verhuurdersheffing. Zijn e-mail adres

Het e-mail adres van Fred de Graaf is: g.j.degraaf@eerstekamer.nl
Of stuur een oproep om tegen de huurverhoging en de verhuurdersheffing te stemmen naar de fractievoorzitters van de woonakkoord-partijen:

VVD: Loek Hermans
PvdA: Marleen Barth