Spoor&N65

11 april 2019

Petitie: Wij willen die vent-weg !

Foto: SP

Bij de komende verbeteringen aan de N65 wordt het fietsverkeer gescheiden van het autoverkeer. Bij de afwikkeling van het lokale verkeer is dat echter niet het geval en voorzien wij gevaarlijke verkeerssituaties.Eén belangrijk knelpunt wordt de geplande ontsluiting van een groot deel van Vught via de Jagersboschlaan, een onverharde weg in een natuurlijke omgeving die nu door veel fietsende scholieren van het Maurick College wordt gebruikt. Ook fietsers die vanuit het centrum richting Cromvoirt en Helvoirt gaan, nemen deze route. Ook veel wandelaars genieten van dit uniek stukje Vught.

21 maart 2019

Oproep i.v.m. ontwikkeling van N65 en het spoor

Foto: SP

Nu de plannen rond de N65 en het spoor duidelijker worden, worden ook de gevolgen ervan steeds meer zichtbaar. Een aantal belanghebbenden en betrokkenen hebben al hun zorgen geuit over die gevolgen en willen hierover gaan overleggen zoals bijvoorbeeld bewoners van de Jagersboslaan en de directie van het Maurickcollege.